Kategorie produktů

Servis a reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

 

Servisní zákroky probíhají u zákazníka případně si zajistíme svoz tohoto zařízení.

 

- Záruční lhůta pro servisní práce jsou 3 měsíce.*

- Záruční lhůta nového zařízení je minimálně 24 měsíců

- Záruční lhůta repasovaného zařízení je minimálně 12 měsíců

- Záruční lhůta bazarového zařízení je minimálně 6 měsíců

- Zařízení prodávané jako "NA ND" je sběratelského charakteru. Neslouží k používání a nevztahuje se ne něj záruka plné funkčnosti

   i když je tak uvedeno.

 

*Nelze uplatnit na polité zařízení.

Dále nelze uplatnit na softwarové závady, které jsou zapříčeněné nekompatibilitou systémových prostředků s Vašim hardwarem.

(např pokud vyjdou aktualizace na Váš sw, která již nebude podporovat Vaše zařízení a dojde k omezení funkcí nebo k úplné nefunkčnosti)

 

 

Scroll